Viikon 10 treenikooste

Jälleen olisi aika listata viime viikon treenit ja nyt niitä tuli melkein jo se määrä, mitä halusinkin 🙂Viikon 10 treenit

Maanantai: Yin-jooga

Tiistai: 5 km reipas kävelylenkki, agilitytreenit

Keskiviikko: Astanga-jooga

Torstai: Ojentaja-, vatsalihas & olkapäätreeni salilla

Perjantai: Rinta-, hauis- & pohjetreeni salilla

Lauantai: Lepo (GoExpo-messuilla n. 5 h kävelyä)

Sunnuntai: 4 km reipas kävelylenkki, Selkä-, olkapää- & vatsalihastreeni salilla

Miksi treenejä ei tullut sitä määrää, mitä olisin halunnut? Koska sain vasta keskiviikkona tietää, että nyt olisi ok treenata sitä yläkroppaakin. Eli pari tehokasta treenipäivää ”meni hukkaan” 😀 Alkuviikosta tuli kuitenkin reippailtua lenkillä, joogattua (sekä rentoutuen että täristen, astanga on kyllä tosi fyysistä!). Niin, tavoite olis nyt käydä neljä kertaa viikossa salilla! Julkaisen treeniohjelmaani pikku hiljaa 🙂

Loppu viikko oli sitten enemmän salipainotteinen. Oli ihan mahtava päästä kokeilemaan reilu 3 kk tauon jälkeen yläkropan treenejä, mutta toisaalta oli melko karua huomata voimatasojen raju putoaminen. Oliihan se toki tiedossa, että voimatasot laskee, mutta kyllä vähän silti huimasi. Aiemmin tein esim. ojentajapunnerrusta taljassa n. 30 kg:lla, nyt 10 kg tuntui raskaalta. Suuntahan on toki vain ylöspäin ja nyt pitää huolehtia, että olkapää löytää oikean asennon liikkeissä eikä toimi ”oman pään” mukaan 😉

Toisaalta tämä kuntoutus on tosi mielenkiintoista! Voi sitten jossain vaiheessa verrata treenipainoja ennen leikkausta, salille paluun jälkeen ja x kuukautta salille paluusta 🙂

Tehokasta viikkoa!

Jos haluat seurata treenejäni & höpinöitäni enemmänkin:

Tykkää >  Facebook

Seuraa > Instagram

Seuraa > Bloglovin

Tilaa & seuraa > Blogilista 

Videoblogini: Seuraa käyttäjää > Vlogia

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta