Viikon 11 treenikooste

Taas olisi jo perinteeksi muodostuneen viikon treenikoosteen aika. Mielestäni tämä treenien koostaminen kerran viikossa ihan paperille asti on myös erittäin hyvä tapa motivoitua! Tuliko päästyä tavoitteeseen? Olisiko salille kuitenkin kannattanut lähteä jo maanantaina? Muistitko myös lihashuollon? Jos edellisellä viikolla joku alue jäi vähemmälle, voi siihen kiinnittää enemmän huomiota tällä viikolla.
Miten mun treenit jakautuivat viikolla 11?
Maanantai: Yin-jooga 1 h
Tiistai: Lepo
Keskiviikko: Jalkatreeni salilla (kevyt)
Torstai: Selkä- & olkapäätreeni + Tikis- vatsalihashaaste
DSC_1659
Perjantai: Lepo
Lauantai: Lepo
Sunnuntai: 4 km hiihtolenkki, Tikis-vatsalihashaaste

Asetin pari viikkoa sitten tavoitteen, että käyn salilla neljästi viikossa. Edellisellä viikolla treenejä tuli 3, tällä viikolla 2. Mutta annetaan se anteeksi, kun tuo talviloma alkoi lauantaina 😉 Loman jälkeen sitten kunnon treenit takaisin viikkorytmiin!
Lihashuoltoon oon jooga-harrastuksen myötä panostanut huomattavasti enemmän. Se kyllä kannattaa, sillä notkeutta on tullut kivasti lisää 🙂
Se, mikä osa-alue vaatisi eniten panostusta, on kestävyyskunto. Tässä 4 päivää hiihdellessä on huomannut, että aerobinen kunto on tuon leikkauksen jälkeen pudonnut ihan surkeisiin lukemiin.. Suunta on silläkin saralla siis vain ylöspäin!
Mikä on sun keino motivoitua viikon treeneihin? Pidätkö treeneistä ”päiväkirjaa”? 🙂
 Mukavaa keskiviikkoa,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta