Viikon 13 treenikooste: Ennätysmäärä salitreenejä

Taisi olla hyvä talviloma toissa viikolla, kun katsoo viime viikon treenikoostetta 🙂 Tää viikko on aloitettukin sitten palauttelemalla! Jos huomenna olisi taas treenikunnossa 😉
Miten viikon 13 treenit jakautuivat?
Maanantai: Lepo
Tiistai: Tikis-vatsalihashaaste nro. 7, 1h agilitytreenit
Keskiviikko: 30 minuutin reipas kävelylenkki, pakaratreeni salilla (ks. tästä)
Torstai: Selkä- & olkapäätreeni salilla, Tikis-vatsalihashaaste nro. 8
Perjantai: Jalkatreeni kahvakuulalla (etukyykky, hyvää huomenta -liike, SMJV, lyhyt askelkyykky > näistä tulossa vlogin puolelle video, kun saan editoitua sen)
Lauantai:  4,1 km reipas kävelylenkki, Ojentaja- & olkapää -treeni salilla
Sunnuntai: 30 minuutin agility, Rinta-, hauis- & pohje -treeni salilla
DSC_1780 DSC_1815Ihan loistava treeniviikko! Salitreenit kulki tosi hyvin. Viikon tauko tekee kyllä hyvää aina silloin tällöin, saa kunnolla palautua. Kuten tarkkasilmäiset huomasivat, treeni kulki hyvin, mutta missä lihashuolto?! Niinpä.. No, tällä viikolla täytyy ottaa siinä puolessa itseään niskasta kiinni 🙂
Nyt täytyy kiiruhtaa agilitytreeneihin!
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta