Viikon 14 treenikooste: Rutiinit alkaa muodostua

Oi vitsit mikä energiamäärä tulee tuosta auringosta! Onneksi tämän energian on pystynyt siirtämään myös treenirintamalle ja sillä saralla homma sujuu mukavasti 🙂
Viikon 14 treenikooste
Maanantai: Lepo
Tiistai: 1 h agilitytreenit (sai juosta kyllä ihan riittävästi!)
Keskiviikko: Selkä- & olkapäätreeni salilla, Tikis-vatsalihaasteen treeni nro. 10 & 20 min foam rollaus
Torstai: Jalkatreeni kahvakuulan kera (kurkkaa tästä: klik!)
Perjantai: Tikis-vatsalihashaasteen treeni nro. 11
Lauantai: Olkapää- & ojentajatreeni salilla, 20 min venyttely & 35 min reipas lenkki metsässä
Sunnuntai: Rinta- & hauistreeni salilla & 40 min metsälenkki
Collage
Oon ollut niin ylpeä itsestäni (saako suomalainen edes sanoa näin?!), kun olen nyt pari viikkoa saanut tehtyä kaikki suunnittelemani salitreenit. Joogan puute on ainoa, joka kummittelee tuolla takaraivossa, mutta mennään askel kerrallaan. Ehkäpä jo tällä viikolla saadaan sekin lisättyä treeniohjelmaan! Mulla on sellainen periaate ylipäätäänkin, että jos haluat muuttaa jotakin osa-aluetta elämässäsi, älä lähde tekemään sitä liian nopealla ja radikaalilla tavalla. Voin melkein vannoa, että siten hommasta ei tule pysyvä osa elämääsi. Eli pienin askelin kohti tavoitetta. Jos se on vaikkapa juuri treenikertojen lisääminen, aloita yhdestä ja lisää 1 kerta / viikko.  Näin sekä kehosi, että ajatuksesi pystyy sisäistämään muutoksen!
Miten teidän treeniviikko sujui? 🙂 Vaikuttaako kevään tulo treenimotivaation kasvuun?
Tsemppiä treeneihin,
<3:llä Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Viikon 14 treenikooste: Rutiinit alkaa muodostua”

  1. Kevään tulo kyllä kasvattaa motivaatiota. Ei pelkästään bikinikunnon hankkimisen takia vaan enemmänkin siksi että ulkona on taas erilaisia mahdollisuuksia tehdä kaikkea kivaa. Mutta ikävä kyllä mun treeneihin on viimeaikojen kiireiden vuoksi mahtunut vain työmatkaliikuntaa kävellen, vähän rappusia ja perusliikkeitä kotosalla lihashuoltoon. Jotain kumminkin, sillä tämä unettomuus tuntuu selkeästi treenatessa.

  2. Nimenomaan! Ulkona on paljon mukavempi liikkua, kun ei ole liukasta ja pimeää.. Harmi, että unettomuus vaivaa! Oletko kokeillut ottaa magnesiumia ennen nukkumaan menoa? Se auttaa ainakin mulla unen tuloon sekä parempaan uneen. Lisäksi joillakin laventelista tehty eteerinen öljy rauhoittaa ja parantaa unta. Loistavaa kuitenkin, että olet ottanut hyötyliikunnan mukaan vaikka kiireitä onkin! Pääasia, että liikkuu 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta