Viikon 16 treenikooste: No tulihan se 4 treeniä täyteen!

Mun treeniviikot ovat menneet viime aikoina vähän niin kuin vuoristorata. Välillä mennään tosi lujaa, mutta jossain vaiheessa kroppa on väsynyt ja vauhti hiipuu. Kun löytyisi jälleen se keskitie tähänkin asiaan, niin olisin tyytyväinen! Ei joka viikko tarvitse treenata neljää kertaa, mutta sillä tavalla kuitenkin, että treenimäärä tuntuu itsestä riittävältä 🙂
Viikon 16 treenit
Maanantai: Lepo
Tiistai: Agilitytreenit, 1 h
Keskiviikko: Rinta- & hauistreeni salilla
Torstai: Selkä- & olkapäätreeni salilla
Perjantai: Lepo
Lauantai: Ojentaja- & olkapäätreeni kotona + 1,5 h frisbeegolffia
Sunnuntai: Toiminnallisen harjoittelun (”crossfit”) kokeilutunti noin 40 min
IMG-20150415-WA0011
IMG-20150420-WA0011 IMG-20150420-WA0021
Viime viikolla treenit kulkivat tosi hyvin. Varsinkin tuo selkätreeni oli ihan huippu! Jos missasit sen, niin kurkkaappa tästä! Jalat sai enemmän huilia, mutta eipä se haittaa! Välillä voi huilailla, niin jaksaa taas paremmin treenata 🙂 Sunnuntaina kävin testaamassa Liikuntakeskus Kraftverkissä toiminnallista treeniä, ns. crossfit:iä, ja tykästyin niin paljon, että kuukausikortti lähti matkaan! Uskon, toivon ja luulen, että kuntosalitreenit eivät jää tämän uuden treenimuodon myötä, mutta ei niitä 4 kertaa viikkoon tule, jos tuolla haluan myös käydä treenailemassa (ei mulla nyt niin hyvä kunto oo, hahah!). Välillä on kyllä kiva kokeilla uusia juttuja ja löytää sitä kautta uutta motivaatiota sekä iloa omiin treeneihin 🙂 Aika näyttää mihin suuntaan treenit kehittyy 🙂
Viikot vierii niin hurjaa vauhtia eteenpäin! Ens viikolla on jo vappu! Tiedossa mökkeilyä ja mökkitreenejä 😉
Miten sun treenit sujuivat viime viikolla?
Ihanaa viikonloppua! Muistakaahan levätä,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta