Viikon 19 treenikooste: Kotitreeni jaloille sekä pepulle & pari salitreeniä

Oi vitsit! Tiedättekö sen tunteen, kun ootte vihdoin onnistuneet jossain, jota olette pitkään yrittäneet? Toivottavasti! Sain kokea tän tunteen eilen agilitytreeneissä. Vihdoin, siis vihdoin, meidän treenit meni tosi hyvin! Tehtiin rata sujuvasti ja ilman virheitä. Oon niin ylpeä ja innoissani ! Hih!

No niin, palataanpa taas asiaan. Kerron enemmän agilitystä sekä esittelen nuo meidän karvaiset kaverit joku toinen kerta, nyt siis keskitytään viime viikon treenikoosteeseen sisältäen maanantain kotitreenin 🙂
Maanantain kotitreeni jaloille & pepulle
Lämmittely:
10 x 45 cm boksihyppy, jos et omista boksia tai koroketta, voit tehdä myös jännehyppyjä
20 x askelkyykky hypyllä
Treeni / kaikki liikkeet kahvakuulan tai käsipainojen kanssa:
Sumokyykky 10-15 toistoa
Suorin jaloin maastaveto 8-12 toistoa
Hissikyykky 15-20 toistoa
3-5 sarjaa
Tee yllä olevat liikkeet erikseen tai kaikki kolme putkeen ja pidä vasta sitten tauko ennen seuraavaa kierrosta. Jälkimmäisellä tavalla saat enemmän haastetta!
Laitoin liikkeisiin linkit liikevideoihin, joista voi käydä kurkkaamassa miten se liike nyt menikään. Sumokyykyn teen itse selkä täysin pystysuorassa sen verran alas, että polvet eivät notkahda eli hieman eri tavoin kuin videolla. Suorin jaloin maastavedossa vie käsiä niin alas kuin pystyt lähellä jalkoja, jolloin saat kunnon venytyksen takareisiin. Hissikyykyssä leveä haara-asento, kyykkää hieman alle vaakatason ja ylös mennessä nouse vain hieman vaakatason yläpuolelle = 1 toisto, älä nouse toistojen välissä kokonaan ylös!
Muista jokaisessa liikkeessä keskivartalon tuki!
Viikon 19 treenikooste
Maanantai: Kotitreeni jaloille & pepulle, 30 min yin-jooga
Tiistai: 1 h agilitytreenit, 20 min hölkkälenkki treenien jälkeen
Keskiviikko: Lepo
Torstai: Selkä- & olkapäätreeni salilla
Perjantai: Rinta-, hauis- & vatsalihastreeni salilla
Lauantai: Agilitykilpailut eli lenkkeilyä ja juoksemista
Sunnuntai: 1 h golffia rangella (selkä ja forkut sai kyytiä!)
IMG-20150507-WA0018

IMG-20150507-WA0003
treenivaatteet Stormberg

IMG-20150508-WA0004
Sellainen viikko 🙂 Vaikka tällä viikolla neljä salitreeniä ei tullut täyteen, en anna sen haitata. Kyllä tuo 3 treeniä tällaiselle perus salipirkolle on ihan riittävä, mutta toki sitä 4 tavoitellaan! Myös joogaa ja vähän rullailua mahtui viikkoon. Tässä puolessa olisi se suurin petraamisen paikka. Viikonloppuna agilitykilpailut veivät lähes koko lauantain ja aerobista tuli näin harjoitettua hieman enemmän. Vihdoin alkaa peruskunto olla siinä tasolla, että en ihan totaalisesti kuole parin radan jälkeen 😀
Aktiivista viikon jatkoa,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta