Viikon 34 treenikooste: Takaisin treenaamisen makuun

No niin! Viime viikon treenikooste tulee hitusen myöhään, mutta tulee kuitenkin. Näyttäisi siltä, että täällä on päästy taas treenaamisen makuun lomien, niin kesä- kuin sairasloman, ym. jälkeen 🙂 Tosin nyt seuraava viikko otetaan levon kannalta. Ei sen takia, etteikö treeni maistu, vaan sen takia, että joskus pitää ottaa vaan ihan kevyesti, mutta palaan tähän asiaan vielä toisessa postauksessa tarkemmin. Joko siellä ruudun toisella puolella on palattu arkirytmin pariin?

Katsotaan ensin, miten viime viikon treenit jakautuivat ja sitten muutama sananen siitä, mitä olisi kuitenkin vielä voinut parantaa. Ainahan on parannettavaa, eikö? 😉
Viikon 34 treenit
Maanantai: Yläkroppatreeni salilla (uusi treeniohjelma)
Tiistai: Koirien kanssa pidempi lenkki
Keskiviikko: Jalkatreeni salilla
Torstai: Lepo
Perjantai: Puolikas yläkroppatreeni salilla
Lauantai: 1,5 h metsälenkki
Sunnuntai: 1,5 h metsälenkki
IMG-20150819-WA00052 IMG-20150821-WA0002
Kaikki salitreenit tuli tehtyä. Pisteet siitä mulle 😉 heh! Perjantaina piti vähän lyhentää treeniä, kun lähdettiin ajelemaan maalle, mutta silti tuli vedettyä kyllä todella tehokas setti. Nyt uuden ohjelman myötä teen 2-jakoisella, mutta yllättävän hyvin kroppa oli palautunut perjantaihin maanantain treenistä, vaikka kyseessä oli ihan uusi ohjelma. Yleensä mulla on mennyt jopa 5 päivää palautua, mutta tällä kertaa kroppa yllätti siinäkin suhteessa positiivisesti! Aerobista tuli myös hyvin. Metsässä rämpiminen ja samalla mustikoiden poimiminen pitkähihaisessa paidassa sekä pitkissä housuissa ja kumppareissa helteessä oli kyllä todella tehokas viikonlopun aamujen aloitus! Hitusen sama efekti kuin olisit saunonut vaatteet päällä 😉
Se, mitä jäin harmittelemaan, oli venyttelyn / joogan puuttuminen viikosta. Tällä viikolla olen koittanut sitten korjata tuota miinusta. Kroppa on taas sen verran jumissa, että on ihan pakko rullailla ja venytellä. Muuten olen todella tyytyväinen koko viikkoon!
 Se olisi taas perjantain aika! Rentoa viikonlopun alkua,
<3:llä Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Viikon 34 treenikooste: Takaisin treenaamisen makuun”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta