Viikon 38 tavoitteet sekä haaste

J & A:

Tämä postaus piti kirjoittaa jo viime viikolla, mutta aina parempi myöhään kun ei milloinkaan. Vai mitä?! 😉 Me päätettiin, että aletaan pitämään tällaisia viikkokoosteita. Hieman samalla idealla on aiemminkin koosteita nähty täällä blogissa, mutta tällä kertaa idea on hitusen laajempi. Eli joka viikko tullaan jakamaan tällainen kooste, jossa sekä käydään läpi edellisen viikon tavoitteiden saavuttaminen sekä tavoitteet seuraavalle viikolla. Koska jokainen viikko on aina hieman erilainen, on hyvä suunnitella viikko etukäteen treeneineen sun muine tapahtumineen. Näin ei harmita, kun viikon jokin treeni peruuntuu, koska olikin jo sovittuna jokin muu meno. Lisäksi on kiva katsoa aina edellistä viikkoa, että tuliko sitä oltua aktiivinen ja tehtyä ne treenit, syötyä kuten oli suunnitellut ym., vai veikö lusmuilu voiton? 😉

Koska nämä tavoitteiden kirjaamiset alkavat vasta nyt, ei vielä tässä ekassa koosteessa käydä edellistä viikkoa läpi. Aloitetaan siis kirjaamalla tän viikon treenitavoitteet:

Viikon 38 tavoitteet
Jenna:

ma: lepo
ti: agility
ke: jalkatreeni
to: treeni PT:n kanssa (ehkäpä kädet?)
pe: rinta & olkapäät (riippuen mitä tehtiin to)
la: lepo, venyttely
su: selkä- & vatsalihastreeni

Muita huomioita tälle viikolle: Treenijako hakee selvästi hieman vielä itseään, mutta aloitellaan nyt tällaisella ja katsotaan, miten toimii. Tavoite olisi sellainen 3 kertaa / viikko salitreeni + 2 muuta treeniä lisäksi (kahvakuulaa, joogaa, tms.). Ruokavalion suhteen tavoitteena on normalisoida ruokailut ja jättää herkuttelut lauantaille 🙂

Anssi:
ma: lepo
ti: remppailu
ke: jalkatreeni
to: selkä-rinta
pe: olkapäät-kädet
la: lepo, remppailu
su: jalkatreeni ja remppailu jatkuu

Muita huomioita tälle viikolle: Remppailu haittaa vähän harrastuksia, mutta koitetaan pusertaa tunnin treenejä neljä tälle viikolle. Varmaan aloitellaan 3-jakoisella ohjelmalla hiukan soveltaen palautumisen mukaan. Perusohjelmana 1. jalat, mave 2. selkä, rinta, 3. olkapäät, kädet

***

Otsikossa mainittiin haaste. Tämä on nyt meidän kahden välille asetettu pieni ”skaba”, joka toivottavasti motivoi aktiiviseen ja säännölliseen treenaamiseen sekä tarkastelemaan etenkin suurimman osan aikaa sitä, mitä sinne suuhunsa laittaa. Tällä hetkellä kun ne herkutteluhetket ovat ottaneet hieman liian usein valtaa (lue: lähes joka päivä). Haaste on siis seuraava: Maanantaina käydään InBody-mittauksessa, josta saadaan aloitusluvut, kun seuraavan kerran mennään samaiseen mittaukseen (n. 4-6 kk päästä) se, kumpi on prosentuaalisesti parantunut enenmmän mm. lihasmassan määrää, voittaa! Tähän haasteeseen saa kuka tahansa osallistua ja aina parempi, jos pystyt ns. kilpailemaan esimerkiksi ystävää tai puolisoa vastaan 🙂

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta