Viikon 41 treenikooste: Homma etenee

Taas olisi aika koota viime viikon treenit teidän nähtäville! Ja mun myös 😉 Näistä viikkokoosteista on toivottavasti hitusen hyötyä (tai ainakin mielenkiintoa) teille, mutta myös mulle. Kun omia treenimääriään katsoo listattuna, voi joko olla tyytyväinen itseensä, kun tuli tehtyä kaikki mitä oli suunnitellutkin tai sitten tsempata entistä kovemmin tällä viikolla! Toki välillä on hetkiä, että ei vain ehdi/kykene tms. sinne treenien pariin, mutta annettakoon ne anteeksi.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Viikon 41 treenikooste
Maanantai: Lepo
Tiistai: Agility
Keskiviikko: Jalka- & selkätreeni salilla
Torstai: Vatsalihastreeni kotisalilla
Perjantai: Lepo
Lauantai: Metsälenkki & Haba-, ojentaja-, rintatreeni kotisalilla & alavatsatreeni
Sunnuntai: Metsälenkki
Maanantai oli jälleen kerran ihan lepopäivä (tällä viikolla tähän ”rutiiniin” tuli muutos!). Tiistaina oli aika hapottavat agilitytreenit, kun uusi kouluttajamme järjesti meille kilpailunomaiset treenit. Tehtiin siis niin, että tutustuttiin rataan 5 minuuttia, kuten kilpailuissakin, jonka jälkeen kaikki vuorollaan suorittivat radat. Muutaman minuutin päästä kouluttaja vaihtoi estejärjestyksen ja sama toistettiin yhteensä 4 kertaa! Sai pikkuisen kuulkaas juosta 😀
Keskiviikkona kävin heti töiden jälkeen salilla, kun Mr. A. oli vielä sen verran köhässä, että hänestä ei ollut treenikaveriksi. Aikamoista luksusta päästä kyllä treenaamaan heti töiden jälkeen eikä vasta puoli 7-7 välillä!
Torstaina treenasin vatsalihakset kotona. Perjantaista tuli myös lepopäivä, kun ajeltiin illalla maalle. Lauantaina tein heti aamusta hauis-, ojentaja- & rintatreenin ja vielä päälle alavatsatreenin. Sunnuntaille olin hitusen ajatellut vielä olkapäätreeniä, mutta haaveiluksi jäi, kun lauantaista olivat myös olkapäät kosketusarat!
Jälleen treenien puolesta hyvä viikko 🙂
Pidätkö sinä kirjaa viikkotasolla treenaamisistasi?
<3:llä Jenna
Kohta kunnossa löytyy myös Instagramista @jennaeaarnio sekä Facebookista klik!

jenna

4 vastausta artikkeliin “Viikon 41 treenikooste: Homma etenee”

  1. Mää merkkaan kalenteriin etukäteen suunnitelmat salireeneille ja lenkeille. Toki joskus tulee jotain yllättäviä menoja, jolloin tietty aikataulu menee ihan uusiks, mutta yleensä paremmin tulee lähettyä salille ja lenkille, kun se lukee siellä kalenterissa. Tällä viikolla pääsi taas flunssan jälkeen pitkästä aikaa salille ja lenkille, nii ei malttais pitää lepopäivitä ollenkaan, mutta täytyntee nekin kirjata ylös, että tulee ne pidettyä 😀 Mua kiinnostaisi nuo agilityn radat! Ite ollaan puolisen vuotta harrastettu agilityä ja oon ihan hullaantunu siihen lajiin.

  2. Exceliin merkkaan aina treenit. Ja toisessa laidassa kulkee aina salipainot.
    Eihän niitää tule paljoa katseltua, mutta joskus on ihan hauskaa katsoa, miten on treenit kulkenut vaikka vuosi sitten. 🙂

  3. Kuulostaa hyvältä! Näinhän se on, että kun on etukäteen suunnitellut, ei tule niin helposti lipsuttua 🙂 Flunssan jälkeen kannattaa kyllä ottaa ensimmäiset treenit rauhassa, vaikka varmasti palo treenien pariin on melkoinen 😉

    Agility on kyllä tosi hauskaa! Meillä on ulkopuolinen kouluttaja enkä viitsi hänen ratojaan jakaa täällä. Toivottavasti ymmärrät! Mutta googlaamalla löytyy agilityratoja vaikka ja kuinka, ja varmasti tekin pääsette kokeilemaan hurjan määrän erilaisia ratoja tulevaisuudessa 🙂

    Tsemppiä treeneihin ja agilityyn!

  4. Tuo excel olisi näppärä keino seurata! Miksei tällainen insinööri ole sitä vielä ottanut käyttöön?! 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta