Viikon 49 treenikooste & tavoitteet treenin suhteen loppu vuodelle

J & A:

Hetkeen ei treenikoosteita ole rustailtu tänne blogin puolelle. Sen verran viime viikkojen treenejä voi vetää yhteen, että treenattu on 🙂 Jollain viikoilla enemmän joillain vähemmän, mutta mitään lepoviikkoa ei ole pidetty vielä, sen aika tulee kyllä pian. Toissa viikon torstaina Anssi oli Jennan mukana tekemässä PT-treenin. Oli tosi hauskaa (ja hiton raskasta!) tehdä yhteistreeni. Valittiin jalat. Virhe tai ei, mutta lopussa ihan oikeasti voimat loppuivat eikä kävelystäkään meinannut tulla enää mitään!

me

Vaihdettiin molemmat treeniohjelma 2-jakoiseen ja ainakin toistaiseksi alku uuden jaon kanssa on sujunut todella hyvin. Viime viikolla tehtiin jalkatreeni tiistaina, josta Jennalla takareidet olivat kipeänä vielä lauantainakin. Tästä huolimatta lauantaina päätettiin treenata jalat uudestaan ja alkulämmittelyn jälkeen ne reidet siitä vetreytyivät niin, että treeni kulki todella hyvin! Viime viikko treenien osalta näytti tältä:

Treenikooste viikko 49

maanantai: lepo

tiistai: jalkatreeni & Jennalla agilitytreenit

keskiviikko: kehonhuoltopäivä

torstai: hauis-, ojentaja- & olkapäätreeni

perjantai: lepo

lauantai: jalkatreeni & päälle vatsat

sunnuntai: lepo

 vatsarutistus_2

kyykky_2

kapea_kyykky_2

Päätettiin treenata jouluun asti se 3-4 kertaa / viikko mahdollisuuksien mukaan ja pitää joulun jälkeinen viikko kokonaan taukoa salilta. Muuta liikuntaa se viikko tulee varmasti sisältämään, ainakin lumilautailemassa aiotaan käydä. Mutta otetaan kevyesti ja ensi vuonna sitten aloitetaan taas uudella innolla! Tällaisia kevyitä viikkojahan olisi hyvä pitää 5-6 viikon välein treeniohjelmasta riippuen, jotta kroppa saa välillä ihan kunnolla levätä ja palautua.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aktiivista viikon alkua!

jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta