Viikon 8 treenikooste

Miten treenit jakautuivat viime viikolla? 

Maanantai: Vatsalihastreeni parin kanssa (tästä tulossa kuvia, kun saadaan kuvattua 🙂 )

Keskiviikko: Venyttelyä

Torstai: Tehokas 30 min agilitytreeni sekä pakara-takareisi-vatsalihas -treeni salilla

Perjantai: Lepo

Lauantai: Lepo

Sunnuntai: Etureisi + pohje -treeni salilla, kevyt venyttely

Viikon 8 uus juttu oli se, että testattiin uusi kuntosali. Niin ja myös se, että tein pohkeet etureisien kanssa samalla kertaa 😉 Muuten viikko oli töiden puolesta melko kiireinen ja iltaisin ei juuri tuntunut olevan aikaa millekään. Näihin viikkokoosteisiin en merkitse tavallisia koiranulkoilutuslenkkejä, joita tulee päivässä 2-3. Yhteensä päivästä riippuen 1-1,5 h 🙂 Juoksulenkit on sitten asia erikseen.

Joogailut jäivät myös jostain syystä, onneksi sentään venyttelin parina iltana. Lupaan, että tällä viikolla joogataan ahkerasti! Niin ja myös tehdään kumpparijumppaa käsille & yläkropalle 🙂 ja olisiko sen juoksukunnon kehittäminenkin aloitettava.. hmm..

Rennolla ja aktiivisella asenteella etiäppäin! Mukavaa tiistaita,

Jos haluat seurata treenejäni & höpinöitäni enemmänkin:

Liity lukijaksi blogin vasemmasta sivupalkista

Tykkää >  Facebook

Seuraa > Instagram

Seuraa > Bloglovin

Tilaa & seuraa > Blogilista 

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta