Viikon 9 treenikooste

Heip√§ hei! Ja mukavaa alkanutta viikkoa ūüôā T√§√§ll√§ ollaan menty niin puolivaloilla t√§√§ p√§iv√§ ett√§! Viikonloppuna liikuntaa tuli hieman normaalia enemm√§n. Lauantaina parit jalkatreenit salilla ja reippailut p√§√§lle! Sunnuntaina viel√§ v√§h√§n pohjetreeni√§ ja toki pitk√§t lenkit koirien kanssa. Voi juma, kun tuntuu jaloissa ūüėÄ parempi ottaa t√§√§ p√§iv√§ ihan levon kannalta, ehk√§p√§ vain joogailla ja rullailla ūüôā
Lupasin lis√§t√§ joogaa/venyttely√§ mun viikkoihin ja sen my√∂s viime viikolla tein ūüôā Suosittelen kyll√§ kaikille kehonhuollon mukaan ottaamista viikkorytmiin!
Milt√§ viime viikko n√§ytti treenien osalta? 

Maanantai: 1 h yin-joogaa
Tiistai: Lepo, kevyttä venyttely
Keskiviikko: Jalkatreeni salilla
Torstai: 1 h agilityä, venyttelyä
Perjantai: Lepo, venyttelyä
Lauantai: Etureisi- & alaselk√§treeni salilla aamulla, 3 km reipas k√§velylenkki (salilta kotiin), takareisitreeni + vatsoja salilla illalla
Sunnuntai: Pohkeet salilla
Alaspäin katsova koira
Spagaatin kokeilua
Dragon

Tauko ūüėÄ Kyll√§ se joogakin tuntuu ūüėČ
 Oon alkanut nauttia entist√§ enemm√§n juuri viikonlopuista, jolloin ehtii k√§ym√§√§n salilla vaikka molempina p√§ivin√§! Tietysti t√§m√§ ei aina oo mahdollista. Muutenkin oon huomannut, ett√§ vasta nyt, monen monen vuoden harrastamisen j√§lkeen, liikunta ja etenkin salitreenaaminen on sellaista, ett√§ siit√§ nauttii. Salille l√§hteminen ei en√§√§ oo ”haaste”. Sinne l√§htee mieluusti. J√§lleen pit√§√§ v√§h√§n kehua, ett√§ se tunne kovan treenin j√§lkeen on ihan huikee!
My√∂s se, ett√§ huomaa kehittyv√§ns√§, palkitsee. Treenipainot nousee tasaiseen tahtiin. Kun viel√§ muuttelee ohjelmaa silloin t√§ll√∂in ja ottaa uusia liikkeit√§ testiin, kun silt√§ tuntuu, ei voi motivaatiopula iske√§ ja kehityskin on taattu ūüôā
Treeni-iloa, 
P.S. Arvon heti huomenna aamulla GoExpo-lippujen voittajat ja huutelen nimi√§ lippuja varten ūüôā
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta