Viime viikon treenikatsaus & tavoitteet viikolle 39

J & A:

Viikon 38 tavoitteet – miten toteutuivat?

Jenna:

ma: lepo – toteutui
ti: agility – toteutui
to: treeni PT:n kanssa (ehkäpä kädet?) – tehtiin selkä & vatsat
pe: rinta & olkapäät (riippuen mitä tehtiin to) – olin unohtanut, että mulla on hieroja eli ei treeniä
la: lepo, venyttely – hmmm.. ei tullut venyteltyä
su: selkä- & vatsalihastreeni – tein torstaina ja torstain treenien jälkeen oli selkä & hauikset niin jumissa 4 päivää, että muu käsitreeni jäi tekemättä. Sunnuntaina käytiin tunnin reippaalla kävelylenkillä

Muita huomioita tälle viikolle: Treenijako hakee selvästi hieman vielä itseään, mutta aloitellaan nyt tällaisella ja katsotaan, miten toimii. Tavoite olisi sellainen 3 kertaa / viikko salitreeni + 2 muuta treeniä lisäksi (kahvakuulaa, joogaa, tms.). Ruokavalion suhteen tavoitteena on normalisoida ruokailut ja jättää herkuttelut lauantaille 🙂


Treenijako haki selvästi muotoaan ja hakee varmasti vielä pitkään! Täytyy muistaa paremmin katsoa tuota kalenteria ennen kuin viikkoa suunnittelee, koska perjantain treenin olisi voinut tehdä vaikkapa maanantaina. Ruokavalio alkaa olla takaisin normaalissa. Arkipäivät pysyivät herkuttomina! Yleisesti fiilikset viime viikosta ovat positiiviset 🙂

Anssi:

ma: lepo – toteutui
ti: remppailu – toteutui
ke: jalkatreeni – tekemättä jäi kun remppailut venähti
to: selkä-rinta – tehty! ja hyvä treeni olikin 
pe: olkapäät-kädet – tekemättä jäi, remppailu vei voiton
la: lepo, remppailu – toteutui
su: jalkatreeni ja remppailu jatkuu – remppailu jatkui, jalkatreenit jäi tekemättä kun ei ehtinyt.

Muita huomioita tälle viikolle: Remppailu haittaa vähän harrastuksia, mutta koitetaan pusertaa tunnin treenejä neljä tälle viikolle. Varmaan aloitellaan 3-jakoisella ohjelmalla hiukan soveltaen palautumisen mukaan. Perusohjelmana 1. jalat, mave 2. selkä, rinta, 3. olkapäät, kädet


Yhteen treenikertaan jäi. Eipä sitä vaan ehtinyt enempää. Mutta talon suhteen hommat etenivät hyvin!


Viikon 39 tavoitteet

Jenna:

ma: olkapää- & rintatreeni + vatsat
ti: agility
ke: selkätreeni
to: treeni PT:n kanssa (jalat?)
pe: lepo
la: ojentaja- & hauistreeni
su: lepo & venyttely


Muita huomioita tälle viikolle: Tavoitteena olisi saada kaikki treenit tehtyä sekä muistaa myös venyttelyhetki! 



Anssi:

ma: lepo
ti: remppailu
ke: lepo ja remppailu
to: jalkatreeni
pe: olkapäät-kädet
la: lepo, remppailu
su: selkä- ja rintatreeni plus remppailu jatkuu


Muita huomioita tälle viikolle: Tällä viikolla tarkoitus saada kaikki treenit tehtyä hyvällä intensiteetillä, jotta ensi viikolla voisi aloittaa treeniohjelman mukaisen treenaamisen.

Summa summarum: Aktiivisempaa menoa kuin edellisellä viikolla tavoitellaan 🙂


Seuraa meitä:

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta