Viime viikon treenikooste & tavoitteet viikolle 44

J & A:

Viime viikko oli treenien suhteen taas hieman erilainen. Jennalle niitä kertyi pyöreät 0, koska flunssa & kuumeilu. Anssilla sentään meni vähän paremmin! Vaikka tavoitteita treeniviikolle asettaakin, ei kannata stressata, jos ne eivät toteudu. Toki olo on virkeämpi, nukkuu paremmin eikä paikkoja kolota, jos kaikki treenit tulee tehtyä, mutta taitaa tämä elämä pyöriä edelleen sen verran paljon tuon taloprojektin ympärillä, että aina ei vain ehdi treenailla, vaikka kuinka haluaisi.

Viime viikon treenikoostejuttu hävisi muuton yhteydessä, mutta ei hätää, käydään se vielä tavoitteet & toteutuma läpi 🙂

Viikon 43 treenit

Jenna:

Maanantaina iski flunssa ja kuume päälle, joten en aseta tälle viikolle tavoitteita treenin suhteen. Kun tästä tervehdytään, niin jatketaan sitten treenejä, ja toivotaan että tämän vuoden sairastelut oli tässä!
Arkipäivät menivät flunssan sekä kuumeen kourissa, viikonloppuna olo helpotti hiukan ja kävin tekemässä pieniä kävelylenkkejä.
 
Anssi:
ma: Lepo – Toteutui
ti: Rinta – Selkä lämmittelyä – Toteutui
ke: Rinta – Selkä – Tehty
to: Jalkatreeni – Tehty
pe: Lepo – Lepäiltiin
la: S20 bileet – Juhlittiin
su: Lepo tai illalla treeni – Lepäiltiin, unet jäi melko vähiin

Muita huomioita tälle viikolle:

Jatketaan treenailua. Viikonloppuna edessä reissua sekä bileet, joten otetaan silloin vähän rennommin.
Alkuviikko meni hyvin treenien osalta. Perjantaina lähdettiin reissuun, eikä tullut muuta tehtyä. Lauantaina aamu meni rempaillessa ja illalla juhlien Tampereen teknillisen yliopiston ylioppilaskunnan elektronisen musiikin alayhdistyksen Spinnin 20-vuotisjuhlia, jossa koko opiskeluaikani järkkäilin bileitä ja soittelin levyjä. Sunnuntaina tehtiin pihahommia ja lepäiltiin.
Viikon 44 tavoitteet
Jenna:
ma: Lepo
ti: Kevyt agilitytreeni
ke: Rinta – Selkä (edelleen kevyt treeni)
to: PT-Valmennus (kädet?)
pe: Lepo, kehonhuolto
la: Jalkatreeni
su: Olkapäätreeni

Muita huomioita tälle viikolle:
Alkuviikon otan ainakin todella rennosti. Treenien pariin voisi koittaa päästä keskiviikkona, mutta hyvin kevyellä otteella!
Anssi:
ma: Lepo
ti: Rinta – Selkä
ke: Jalkatreeni
to: Kädet
pe: Lepo
la: Rinta-Selkä
su: Jalkatreeni

Muita huomioita tälle viikolle:
Kokeillaan, jos saisi  treenejä 5 tälle viikolle.
 
***
Lue myös edellinen teksti: Koska treenien pariin flunssan jälkeen?
jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta