Viime viikon treenit -kooste

Vihdoin taas lomailun jälkeen löysin sen ”sisäisen taistelijani”! Viime viikko sujui treenien osalta aivan älyttömän hyvin ja fiilis oli koko viikon ihan mahtava 🙂 

Miten mun treeniviikko sitten muodostui? 
Maanantai: Lepo (eli Ikean kiertäminen ja vähän Jumbossa pyörimistä 😉 )
Tiistai: Ojentaja-hartia-hauis -treeni. Treeni sujui tosi hyvällä fiiliksellä ja ens kerralla taidan nostaa muutaman liikkeen painojakin 🙂
Keskiviikko: Venyttelyä
Torstai: Treeni TFW:llä, siitä tarkemmin täältä 🙂 
Perjantai: Juoksuspurtteja ja hyppyjä perinteisen pidemmän lenkin tilalle
Launtai: Jalkapäivä. Tein vaan osan treenin liikkeistä, koska aikaa mulla oli vaan 30 minuuttia. Piti kiiruhtaa kauppaan ennen sulkeutumista 😉 Mutta voin kyllä sanoa, että oli suht tehokasta, kun ei pidä juuri taukoja! Eilen olis tarvittu rollaattoria 😉 hehe!
Sunnuntai: Rinta-selkätreeni
Ruokailut oon taas saanut palautettua takaisin normaaliin ja painokin on kivunnut 59,4 kg eli 60 kg kohti taas mennään 🙂 

Miten teidän treenit on sujuneet? Mikä motivoi sut salille? 🙂

Tsemppiä viikkoon!

<3 Jenna

P.S. Käy osallistumassa Kuntokauppa.fi:n Kuvakisa 2014! Lisätietoja täältä!

jenna

2 vastausta artikkeliin “Viime viikon treenit -kooste”

  1. Wow! Olet melekonen nainen! Hienosti näyttää sujuneen treenit. Hakeuduin tänne blogiin salimotivaatiota etsiessäni ja sitä tosiaan löysin. Oletpa innostava! Jos juokseminen kiinnostaa, niin tsekkaa mun uusi blogi:

    Toppojalka.blogspot.fi

  2. Oi kiitos ! Ihanaa, kun olet löytänyt salimotivaatiota täältä 🙂 Piristit kyllä toden teolla mun aamun! Kävin heti katsomassa blogisi ja hyvältä näyttää! Jään seurailemaan matkaasi 🙂

    Ihanaa syksyn jatkoa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta