Wanted: parempi kehonhallinta

Mukavaa sunnuntaita! Ihan alkuun pari tuuletusta sille, että blogin katselukerrat ovat menneet yli 100 000 rajan! Woop woop! 🙂 Iso kiitos siitä teille lukijat, jatketaan samaan malliin!

Tässä kuluneella viikolla pari iltaa on treenien osalta menneet ”temppuillessa”. Halu oppia uusia juttuja, kuten päälläseisonta ja käsilläseisonta, on suuri. Siksi niitä on sitten treenattu nyt oikein urakalla 🙂 

Nämä edellä mainitut liikkeet vaativat myös todella hyvää tukea keskivartalolta. Tämän takia juuri vatsa ja selkälihasten, niiden syvienkin lihasten, treenaaminen on erittäin tärkeää! Usein juuri vatsalihasten treenaaminen jätetään sinne treenin loppuun, ja kun koittaa niiden aika, on jo sen verta poikki treenistä, että ne jäävät sitten helposti tekemättä. Eli aloita treenisi vaikka juuri näillä liikkeillä tai tee niitä muiden liikkeiden välissä 🙂

Tein teille lyhyen videon, jossa näytän nopeasti 5 eri liikettä keskivartalolle. Liikkeet voi tehdä 3 kertaa. Lankuissa olisi hyvä pysyä maksimiaika ja muille liikkeille 10-15 toistoa (/puoli). Lisäpainoja saa käyttää, jos haluaa, mulla niitä ei nyt tässä treenissä ollut. 

Mitä muuten mun viikonloppu on pitänyt sisällään? Siitä oon koittanut ottaa jonkin verran kuvia ja aion huomenna koota ”Viikonloppu mun matkassa” tms. postauksen 🙂 Nyt kuitenkin vähän treenaamaan ja kuvailemaan, ens viikolla on tulossa taas treeniohjelmaa ja arvontaakin!

Rentouttavaa sunnuntai-iltaa, 

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta