Yksinkertainen, mutta niin hyvä proteiinipannari

Tämä resepti ei petä koskaan! Vaikka paistaisit pannarit vähän liian kuumalla tai pitkään, ne on silti ah niin hyviä! Tätä reseptiä kysyttiin mun Instagram-tilin @jennaeaarnio (klikkaa seuraajaksi, jos haluat!) puolella ja päätin jakaa sen ihan tänne blogiin teidän kaikkien näkyville 🙂
Yksinkertainen, mutta niin hyvä proteiinipannari
Reseptistä tulee 2 isoa annosta

  • 4 kananmunan  valkuaista
  • 1 keltuainen
  • 1,5 dl maustamatonta heraa
  • 2 banaania
  • rypsi- tai oliiviöljyä paistamiseen
  • lisukkeeksi marjoja oman maun mukaan

Kuori ja pilko banaanit muutamaan osaan. Laita ne blenderiin. Erottele valkuaiset kananmunista, yhden voit laittaa kokonaisena. Lisää kaikki ainekset blenderiin ja surauta sekaisin.

Ota noin puoli desiä taikinaa sivuun kastikkeeksi.

Paista pannarit rypsiöljyssä pannulla, paistoaika ei ole kovin pitkä per puoli, ja ekojen pannarien jälkeen pannun voi laittaa miedommalle lämmölle.

Tarjoile marjojen ja kastikkeen kera!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Protskupannarit toimivat niin aamu-, väli- kuin iltapalanakin!
Makoisaa torstaita,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta