Yllättävän tehokas kotitreeni

 

Eilisen sadeillan piristykseksi tehtiin treeni kotona. Keksittiin molemmat 3 liikettä treeniohjelmaan. Loppuviimein tästä muodostuikin todella tehokas treeni, jonka jälkeen työpäivän jälkeinen väsymyskin oli tiessään.

 
Yllättävän tehokas kotitreeni
1. Archer-punnerrus 4 x max tai 8-10 toistoa

Punnerrus lähtee leveästä asennosta, polvet tai varpaat maassa oman voimatason mukaan. Sormet osoittavat ulospäin. Vie kroppasi lähelle lattiaa ja vie painoa toiselta kädeltä toiselle. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA2. Leuanveto tai pito leuanvedon yläasennossa 4 x max

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Supersarjana x 3:

1) Käsilläseisontapito joko käsilläseisonnassa, tukea vasten tai kuten itse tein alla, max pitoaika

2) Dippipumppaukset eli asetu dipin ala-asentoon ja pumppaa sieltä noin 10 cm liikettä ylös alas,12 toistoa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Supersarjana punnerrukset x 3:

1) Punnerrus läpsyllä joko polvet maassa tai miesten punnerruksella, 4-8 toistoa

2) Skorpionipunnerrus eli toinen jalka ilmassa (vaihda jalkaa sarjojen välillä), 4-8 toistoa
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Frozen V – 2 x max pitoaika

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

… ilme liikkeen lopussa 😀OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6. Lankku – 2 x max pitoaikaOLYMPUS DIGITAL CAMERA

… joo-o, on hapokasta!OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tätä treeniä pitää kokeilla uudestaankin, viimeistään mökillä!
Tänään käytiin tekemässä salilla kunnon jalkarääkki. Huomenna kävellään taas ankkatyylillä, ja ne portaat tullaan alas peruuttaen 😉 On tää vaan kivaa!
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta